Галерея

Чи буду я як кандидат приймати участь у виборах в 23 окрузі (Волинська область)?

Як я вже писав раніше в цьому блозі, мною було оскаржено в суді бездіяльність ЦВК щодо непризначення в 23 окрузі (Волинська область) проміжних виборів до Верховної Ради.

При цьому в своєму позові, фотокопію якого можна переглянути за вищенаведеним посиланням, я вказував, що вирішив іти на вибори до парламенту і тому хотів спонукати ЦВК призначити такі вибори в 23 окрузі.

Однак, мій позов зробив свою справу. Хоч суд і відкрив по ній провадження, але потреба в такому судовому процесі відпала. ЦВК призначила вибори на 17 липня цього року.

Тож, досягнув того, чого прагнув. А тому, сьогодні відправив заяву про відмову від позову.

Водночас, для тих, кого це може зацікавити, щодо моєї потенційної участі у виборах до парламенту в 2016 році повідомляю:

Я з імовірністю 99,9% не прийматиму участі в проміжних виборах до Верховної Ради України 17 липня в 23 окрузі (Волинська область).

Причин “зникнення” у мене бажання балотуватися є декілька:

1. Я все ж не мешканець і навіть не уродженець районів, які входять до 23 округу. Хоча, виріс дійсно на Волині в селі у сусідньому Ковельському районі. Я й досі виключно з особистих переконань й любові до свого села у бюджет сільської ради з 2005 по даний час сплачую податки як підприємець.

Водночас, я переконаний, що у Камінь-Каширському, Ківерцівському, Маневицькому та Любешівському районах є люди, достойні гідно представляти інтереси цих громад. Вірю, що людина має йти на вибори від громад, до яких вона має відношення і долею яких переймається, а не бути “заїзджим козачком”, як це часто роблять “старі-нові” кандидати.

2. В мене не має жодного бажання витрачати власні кошти чи шукати спонсорів для проведення власної виборчої кампанії. А тому і жодних шансів стати депутатом, навіть у разі реєстрації в якості кандидата, не має. Свої ж “кровно” зароблені витрачати на те, щоб внести заставу при реєстрації кандидатом я не хочу, бо в разі програшу їх не повернуть. Отже, відсутнє бажання витрачати кошти на вітер.

Також йти просити спонсорів дати гроші на виборчу кампанію я не бачу жодного сенсу. Оскільки, я жодного дня не працював в державних органах і не звик красти гроші в держави. Вже більше 10 років я навпаки їх справно вношу в якості податків до бюджету. А тому і не маю, що пообіцяти тим, хто б мене потенційно підтримав на парламентських виборах. Я звик працювати чесно і мені так комфортно жити.

3. Так як в 23 окрузі про мене, за винятком окремих друзів і знайомих, ніхто не знає, то приймати участь у виборчій кампанії – це свідомо йти на програш чи ставати технічним кандидатом. Жодного бажання це робити я не маю.

Таким чином, всіх, хто телефонував і питав або ж задавався питанням: навіщо я затіяв тяганину з ЦВК щодо виборів у 23 окрузі, повідомляю:

1) подав позов з власної ініціативи, щоб показати, що навіть на членів ЦВК, які мають депутатську “кришу”, є закон і його потрібно виконувати. І, якщо десь в інших округах вибори не призначаються, то бажаючі можуть послідувати моєму прикладу. Зразок же позову є у вільному доступі;

2) з 99% долею імовірності я не подаватиму свою кандидатуру для участі у виборах в 23 окрузі (Волинська область). Тож, прошу не розцінювати мій позов і пов’язані з ним публікації як самопіатр. Як я займався захистом прав людини, що мені надзвичайно подобається, так надалі цим і планую займатися.

Залишити відповідь

